Glada miner från trötta delfiner



Idag åkte Pojken P tillbaka till sin stad och då anlände min fina kamera. Jag känner mig inte annat än nöjd och älskar färgåtervinningen, brusreduseringen och ja... allt. Har dock inte kommit mig underfund med alla funktioner och knappar. Det finns så mycket saker att lära sig. Blir mycket tid framöver som tillbringas med denna.

Jag har funderingar på att starta en ny blogg. Eller, egentligen inte en ny, men jag vill ha ett annat användarnamn än anencefali. Alla de gamla inlägg är alltid kul att ha kvar, men "anencefali" känns absolut inte som mig längre. Antar att jag växt ifrån namnets betydelse och nu är det dags för ett nytt. Alla namnförslag är välkomna.

Dejt imorgon med Magdalena och hästarna. Sedan börjar nattjobbet igen. Hoppas med alla två tummar att sömnen ska lösa sig och det vardagliga livet inte går i kras igen som det oftast blivit efter 6 nätter i rad...
Men jag är hård som diamant. Biter ihop och krossar sten.

Kissarna blev glada när Lollo gav dem en hälsning.
Nu sover de gott. Jag hoppas på att få göra samma, inom några minuter.

Gnatt.


Kommentarer
Postat av: Knix

"Hydrocephalus" kanske? Känns lite mer vuxet på nåt sätt.. and it's kind of catchy, don't you think? :D

2010-07-07 @ 20:49:53
URL: http://knixman.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback