Måndag hela dagen



Har just kommit fram till att nattjobb inte är min grej. Varenda gång jag fått flera nätter i rad blir allt tokfel. Även en nattmänniska som mig kan alltså trivas bättre med dagsarbete.

Idag har varit en bra dag. Träffat lite folk och kramats med Patrickx. Killen åker till Stockholm imorgon en sväng så ikväll är det film och popcorn som gäller.

Imorgon kommer min efterlängtade nya kamera och objektiv. Ska bli superspännande och superroligt.
Nästa månad är prio ett att inhandla 50 mm 1,4 objektiv :)

Skolan känns superbra och hela flytten kommer bli suverän!!!
Jag är taggad på livet :)

Ska lägga upp lite bilder senare på vad vi gjorde på minisemestern.

Puss och kram hela dan.

Ps. Kissarna hälsar till nästan ALLA läsare :)

Kommentarer
Postat av: L

hälsa tillbaka till kissarna! Jag är aavis på din superkamera, ska vinna på lotto och köpa en monstersak jag med!

2010-07-06 @ 15:29:58
URL: http://louiseerlandsson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback