Att döma en far!

image3

Enligt tidningen "Mamma" så finns det en pappa som är mycket bättre än alla andra. Så tidningen har jämfört alla pappor i världen och tagit fram en specifik pappa? Vrickat!
Btw så vet ju alla att det faktiskt är min pappa som är den bästa så tidningen "Mamma" har absolut inget att komma med.
Ät bajs och dö långsamt!

Annars har hela denna kväll bestått av två personer. Emmy och Mikaela såklart.
Vi har faktiskt inte gjort någonting förutom att konstaterat att det inte finns något liv i Storuman. Mikaela har visst stora framtidsplaner och åker till USA i januari. Jag skulle också vilja göra något med mitt liv. Måste försöka fixa något jobb och tjäna lite pengar så jag någonsin kan köpa saker by my self någon gång. Stå på egna ben lixom.
Annars har vi konstaterat att vägarna i Storuman BÖR hyvlas, men pga Storumans besparningar så tycker säkert politikerna i kommunhuset att de kan spara några tusenlappar genom att låta vägarna vara nästan helt okörbara.
Emmy är lite arg på dem och funderar på att anmäla dem. Hennes bröst trillar nästan av pga av alla gupp. Det börjar faktiskt kännas som att Storumans kommun inte håller sig inom ramarna för männskliga rättigheter.

Nu är det sovtajm och min man kommer snart hem så då är det mest sovtajm i världen.
Godnatt pöjkflicka.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad är det där för skittidning egentligen?

Du skriver alldeles för sällan Kikki.

2007-11-25 @ 18:08:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1461

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback