Ny outfit på bloggen

Oj vad slapp jag blivit på att uppdatera. Sanningen är väl den att jag prioriterar inte datorn allra högst längre. Det börjar faktiskt bli rätt drygt att sitta vid den här surrande maskinen som man ändå bara får huvudvärk av. Dessutom blir man osocial i sitt riktiga liv, och om jag får välja så är jag hellre med riktiga vänner än att chatta runt på msn.. well, men det är bara my opinion.. tjalala..

Sista redovisningen idag om praktiken. det gick rätt fint faktiskt.. eller, ja, det gick som vanligt. Jag känner mig nog rätt bekväm nu med att redovisa och prata i evigheter framför stirrande människor, det är ju trots allt bara vanliga klassen. Fast jag har väl aldrig haft några större problem med att prata med folk jag inte känner heller.

Och som de flesta ser så har jag byggt en ny layout till bloggen. Det tog faktiskt ett tag eftersom jag är så fruktansvärt seg. Har fortfarande inte orkat testa den i FF, men jag märker väl då folk börjar klaga om den inte vill fungera korrekt där. Byter nog header rätt snart iaf, för den är jag verkligen inte nöjd med..

Vinterfjälltur på onsdag. Känner mig lite taggad faktiskt. Mindre kul att det kommer att snöa i oändlighet och säkert blåsa massor. Och skidor är verkligen min hatsport men man får bita ihop. Det blir nog kul. Tur att man inte har med sig någon i matlaget som klagar varannat ord den säger. Börjar lessna på sånt folk nu, och det finns gott om dem.

Sedan måste jag bara påpeka att jag riktigt börjat lessna på odrägliga fester med odrägligt folk. Vet inte riktigt varför men jag tycker inte det är kul längre. Alla festar som tusan hela tiden, och när man kommer nykter till en fest inser man hur jobbiga alla är. Jag är inte alls avudsjuk på dem nånstans, bara tur att man inte är sådär jobbig.
Sedan är jag attans less på de som gnäller och klagar hela tiden på deras liv, men vägrar göra något åt det. Bortskämda individer som vill ha allt serverat och klart och är det något som inte passar dem så går världen under. De som tror att de kan komma och gå precis som de vill utan konsekvenser. De kan inte ha båda fötterna på jorden. Jag har fått nog av dem.. men som sagt, tur att man väljer sina vänner. Varför nöja sig med de sämsta när det finns så himla många som är bra, som sköter sig normalt osv...

Ja, usch vad tråkig jag börjar bli.


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback