Att gå in i en vägg

Jag är slö. Speciellt idag är jag slö. Men slöfaktorn är ändå inte i toppen ännu eftersom jag faktiskt gick längst bort i Storuman till Stensele. En bit mat tog jag också efter vägen. Men nu är jag slö.

Jag funderar på att städa mitt rum. Vika ihop alla rena kläder som ligger på golvet innan de måste tvättas igen. Vika ihop alla Robins kläder och lägga dem någon annanstans kanske jag nångång får plats med mina egna i garderoben. Men jag vet inte riktigt om jag vill det ännu. Flera gånger har vi städat ur hans lägenhet från mina saker, men rätt som det är är allt tillbaks på ordinarie plats. Men jag behöver min plats i min garderob, än hur jobbigt det känns. Men mest av allt skulle jag nog behöva en kram. Men idag känns det bra. Idag när jag vaknade kring 14:30 av att Krilles mamma skrek "Kriiilllleeeee, vaknaaa, du ska till frissan om en halvtimme" så var alla dåliga känslor borta. Ärligt tror jag att de försvann kring kl 00.00 igårkväll. Det var som att gå in i en vägg, och efter det kändes allt bra. Den där väggen behövdes nog.

Kommentarer
Postat av: sara

är ni ihop igen?

2008-08-16 @ 11:12:01
Postat av: Kikki

Näe?

2008-08-22 @ 09:46:35
URL: http://anencefali.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback