Utan A AE O :s

Internet har varit mycket opalitligt pa sistone. Ena stunden fungerar det klockrent, andra gar det mycket segt eller fungerar inte alls. Darfor sitter jag nu pa en av hotellets dator dar det inte finns a ae o och tagentbordet ar fruktansvart segt. Dock kan det vara bra att trana fingermusklerna lite, vad det nu ska vara bra for.

Annars fungerar allt suverant. Det har fortfarande inte regnat en enda dag. Jobbet fungerar fint och jag ska vara dar lite extra tidigt imorgon for att en kund ska flyga hit fran nat land och leverera klader och bestamma lite over en golfkatalog som ska goras och produceras.

Nagot jag saknar ar faktiskt pommes med kott och vanliga gronsaker. Det finns inte sadar superbra restauranger i narheten, sa just nu ar det bara nudlar som galler, och alla som var med pa fjallturen vet ju att man snabbt blir less pa det.

Sedan vagar jag (eller ingen annan) ha roda eller gula klader pa sig eftersom demonstranterna pa flygplatsen har gula klader, och de som demonstrerar mot demonstranterna har roda. Vilken tur att jag nastan inte har roda eller gula klader, men jag ville bara ha nagot att klaga pa.

Sedan undrar jag varfor manen ar upp och ned i det har landet. Ar det darfor jag ar pa andra sidan jorder?

http://anencefali.blogg.se/


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback