En duschtur

Känner mig inte alls taggad för Umeå ikväll. Hade varit skönare att få stanna hemma och åka direkt till Gävle imorgon kväll, men nu måste jag först åka buss till Umeå, sedan stanna där en meningslös dag för att äntligen få åka ner till Gävle. Och den här ständiga "söndagspackningen" ser likadan ut varje gång. Sitter vid datorn, packar, duschar och åker iväg till bussen. Sitter på bussen i 4 timmar för att sedan gå till lägenheten och göra ingenting där. Vilken tur att jag snart slipper allt som har med jobb och skola att göra i 2 veckor.

Funderat massor på ordspråket "när man väl nått botten finns det bara en väg, och det är uppåt".
Sanning i det. Antingen stannar man kvar på botten och förmultnar eller tar sig i kragen och kommer upp.
Tycker bara att de stämmer så bra så jag var bara tvungen att påpeka det ^^

Nej, packa och duscha och vara lite seriösare i nästa inlägg?
Känns som allt bara kommer som "random"inlägg på både bilddagboken och bloggen nu när man aldrig har tid eller nåt liknande. Men snart bor jag hemma igen så då blir man sig själv igen kanske (:

DUSCHA VAR DET!
HEJS!


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback