En sorts lördag

image17Jo jag är väldigt dålig på att uppdatera. Är som sagt på praktik i 2 veckor till. Sedan bor man hemma igen och deppar över Storuman. Tog en tidig buss hem igår från Umeå och oj så skönt de kändes att komma hem i tid. Sedan träffade jag Max, Maja och Petra på bussen. Max har jag nästan aldrig träffat sen vi slutade nian, så vi pratade massor och bestämde oss att kanske fixa en gammal(ny)klassfest. Hade varit hur kul som helst att vara med gamla klassen (: De var ju faktiskt den bästa man nånsin haft och förmodligen nånsin kommer att få...

Köpte massor av godis igår som fortfarande ligger i kassen breve sängen. Den blir nog kvar där tills ikväll för idag är det ridning i vanlig ordning. Fast först ska jag och pojken ut på en promenad (: Är attans fotosugen också. Synd att vädret är tråkigt och hela Storuman är tråkig. Var är dammen med alla ankor och svanar? >.<

Annars går praktiken bra och allt annat. Känner mig både bra och dålig då jag lättat mitt hjärta och bestämt för att sluta ta massa skit. Dåligt samvete som attans men det är inte så enkelt då vissa vägrar vara öppen för nya banor och tycker att allt å alla ska va som en själv och tror att man äger världen.. tycks visst finnas en hel del sånna och inte är det lätt alltid.

Ne nu ska ja fixa till mig lite och sluta slöa ^^
HERRÅ

Kommentarer
Postat av: Stoffe Sikström :)

Ja vi borde skaffa en ny(gammal)klassfest för fan :D !!!

2008-02-19 @ 13:39:54

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback