Uppdaterar...

image16
Nu var det längesen jag skrev nåt så man får väl passa på då man har lite tid iaf.
Har ju som sagt praktiserat i Umeå i två veckor nu och de ha varit najs. Första veckan var inte lika najs för de var inte lika coola människor där men på Fotohörnan i Umeå var de najs (:
Lunchade med chefen första dagen och lärde känna folket. Pratade som mest med Lars (sångaren i Slutstation Tjernobyl) och han berätta om sitt liv och sånt och jag pratade om mitt. Vi kom rätt bra överrens och redigerade bilder tillsammans resten av dagen. Sen har de bara flytit på, framkallde lite bilder åt folk och fixade å donade.
Massa kul sista dagen då chefen sa att han skulle ringa mig då han fick igång mer bildredigering och album och sånt så skulle ja få jobba. Wiehoo tyckte jag om det !!!

Pojken kom å hämtade mig i Umeå. Sen så sitter jag hemma nu å väntar på att vi ska ut och köra skoter (:
Hihihihi tycker jag om det !!

Imorn Umeå igen och på Måndag är det APU Helhet reklambyrå. Tror faktiskt också att de är ett av de mkt bättre ställerna ;D APU är så mkt bättre än skola.. Åså önska man ju ändå som mest att man tjänade pengar samtidigt men den feta studielönen kommer ju i slutet av månaden.. Och Emmy hatar som mest då jag kallar mitt studiebidrag för lön men lite lön är de väl.. jag kanske inte jobbar på bilisten och känner mig viktig?! ^^

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback