Att vara, eller inte vara.. död?

> Självmord...image9
...är temat på min och johannas serie. Vi har fått till uppgift att fota ca 30 bilder (varav 10 skall vara seriebilder). Och sjuk som jag är ville jag ha självmord som tema, och jag gillaré. Hängd, drunknad, ihopkrympt i en tvättmaskin, hoppat från en bro, emokutta och mycket mer.
Sounds lika a plan.


> Romantisk middag för.. tre?

Emmy ska till Lycksele hela veckan och fixa körkortet och halkbanan medan min skola börjar på tisdag. Och Robin... jaa Robin har visst inte någon speciell anledning men ändå. Därför tänker vi ha en god middag. Nej, inte Frasses utan en tillagad middag, med efterrätt och grejer. Förra gången fixade jag och Emmy till attans goda revbensspjäll, kotletter, strips. Till efterrätt blev det glass med päron och riven choklad med jättegod karamellsås. Förra gången var vi fyra, denna gång bara tre?

En frivillig någon?


> På tal om mat...

så som Emmy har jag också en liten vargunge i magen ikväll och ylar efter mat. och inte vilken mat som helst utan, hör och häpna, NUDLAR. Yes, I wish. Skulle min kära boyfriend upptäcka att jag är vaken nu skulle han bli toksur och klaga över min dygnsrytm. Därför har jag beställt en personlig väckare imorgon kring 11 tiden. Emmy!! Faktiskt så beställer jag henne ofta men hon lyckas inte så värst mycket för jag somnar alltid om. Men denna gång är det allvar. Skola på tisdag, och det suger fetpung.
Nudlar nu? Jatack!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vill ocså ha nudlar.

2008-01-07 @ 04:05:10
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback