Kill your darlings

Praktik i 7 veckor varav praktikplats i 4.
Det innebär att vi måste sitta på skolan och skriva en artikel om dagen. Låter det nice eller? Eh nej. Suger rätt hårt faktiskt. Och något som också suger är att min blogg visst bara vill fungera korrekt i Internet Explorer. Varken Safari eller Firefox vill acceptera css-kodningen och det betyder att Internet Explorer är rätt nice som lyder mig. Har dock inget emot de andra webbläsarna eftersom jag själv bara använde FF förut utan krångel. 

Som sagt, antingen får vi skriva en artikel om dagen eller göra ett utarbetat projektarbete. Projektarbetet var i full gång med en rätt bra idé, tills Lotten kom och dödade den totalt. Lite trist faktiskt. Därför struntade jag helt i projektet i veckan och ska nog göra den då jag har utvecklat en bra idé och fotat massor. Då måste jag istället skriva en artikel om dagen. Brist på fantasi, oja. Så därför skrev jag om myrorna i mediasalen.

http://webnews.textalk.com/luspengymnasiet/
adress där!

Ikväll ska jag rida och det gillas (: Längta tills jag får kameran!

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback