Lagomt många stopp

image13
Ny design på bloggen och jag har inte riktigt kommit fram på om jag gillar den eller inte. "Om mig"-länken suger lite.. men nu har jag lessnat så jag orkar nog inte fixa en riktig sida till den än.

Well well.. Luncha med Tim idag. Vi köpte micropizza och värmde 8 minuter innan lektionen började. Gott var det, och mätt blev man.
Sedan illustrerade vi våra påhittade djur i Illustrator. Lite trist var det faktiskt. Jag gillar Photoshop mer.

Är hungrig som attans och tiden har visst bara runnit iväg. Såg nu att den snart är 11, jag som trodde den bara var 8.. Hm..
Ska väl fixa lite mat och sedan försöka sova?
Har hela huset för mig själv hela natten så det är lite tyst och tomt. Gillar ju inte ensamheten så värst mycket...

Och helt seriöst. Jag vill verkligen ha en systemkamera. Nästan så att jag skulle kunna betala en på avbetalning snart. Systemkamera ge mig nu! Känner abstinensen. Inget annat duger längre. Eos kom hit!

Imorgon kommer pojken hem. Det gillar vi!
Puss 

Kommentarer
Postat av: Antoan

KÖP
INTE
CANON
KAMERA :@@@@@ kassa dålig kvalitet små fula plastiga!!

köp nikon istället och du kommer aldrig vilja ha något annat..

2008-01-18 @ 00:19:14
URL: http://gobbert.blogg.se
Postat av: Knix

Din "nya" blogg vill inte riktigt ko-operera med mig, det mesta smiter ut på högerkanten! Men det gör inte så mycket, man kan läsa ändå! :)

Keep up the good work!

2008-01-18 @ 17:18:13

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback