Nytt år, nya möjligheter?

Nytt år, nya möjligheter?

Yes, 2008 var det va? Än så länge har inget förändrats. Träden ser likadana ut och det är fortfarande inte fred på jorden. Folk förstör fortfarande ozonlagret med avgaser och hårspray. Same shit different year?

Annars har både julen och nyår varit trevlig. Julen spenderades hemma med mor, far, bror, brors tjej och älsk. Vi åt mat och öppnade julklappar. Ungefär som varje år. Nyår spenderades med massor av vänner i Emmys stuga. Bastade och hade massa kul. Vi missade dock tolvslaget ganska rejält. Bättre lycka nästa gång? Förhoppningsvis.

image8


Skola på tisdag har jag kommit fram till. Ajaj. Fotoprojektet är fortfarande inte klart. Känner mig lite pressad nu. Fast det verkar som om de flesta inte är klar (?) så det kanske inte gör så attans mycket. Nya kurser den här terminen iaf. Hoppas det blir slappt. Känns inte som att lovet varit tillräckligt långt. Har inte så mycket att klaga över, förutom att jag suger som är uppe den här tiden. Fan vad tråkig jag är.

Godnatt!
Och jaa. jag ska börja uppdatera liiite oftare ^^

Kommentarer
Postat av: Knixman

Det är väl inge fel på att vara upp den här tiden? :)

2008-01-06 @ 04:51:30
Postat av: :: N A D I A ::

Kul sminkning!

2008-01-07 @ 04:31:16
URL: http://ZOOEGA.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback