Såhär på kvällskvisten...

Alla olika universitet har varit och besökt oss på våran lilla skola och sagt på ett eller annat vis "Hej, kom och plugga hos oss och spendera lite fler år på en skola". Inte så tokigt faktiskt tycker jag. Skulle säkert kunna tänka mig plugga vidare, men just nu ligger man på tok för mycket på latsidan. Tråkiga föreläsningar som inte tilltalade så mycket, men information brukar sällan vara rolig. Iaf inom skolkategorin. Slutade tidigt iaf, skönt! Fick skjuts till lyan och knackade på hos Emmy som just vaknat. Gillar att vi bor så nära grannar. Tokmysigt.

Pojken är dessutom i Uppsala på någon sorts utbildning och jag saknar han. Jobbigt att sova ensam faktiskt. Ogillar väldigt starkt att vara ensam. Och ensam utan dator och mobil vore katastrof, för då är man totalt ensam. På tal om mobil så måste jag nog lugna ner mig lite. 3000 sms på under 4 veckor? Är det värt? Ibland :]

To do list:
- sova
- kliva upp
- överleva
- sova


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback