Sjukligt sjuk

Varning till alla snorhatare! Kom inte i närheten.


Väldigt kass tajmning på sjukdomen. Har så sjukt mycker att göra tills på fredag, och självklart blir man sjuk och sängliggandes. Det suger faktiskt rätt hårt. Måste ändå upp till storuman och fota med Johanna så vi blir klara. Känner mig inte alls taggad och vet att jag ungefär kommer att vara 100 mil därifrån, i sinnet ^^ Känner mig som världens sämsta kollega vid det här tillfället.

image10


Sen har jag visst inte ens fixat 7 veckor praktik som man ska ha gjort tills nästa vecka.
3 veckor är avklarad, men vad i helvete gör jag de andra veckorna? Vägrar Ica iaf.
Och alla tre veckor är i Umeå å de är lätt soft. Slipper den här hålan till ställe. En vecka på en reklambyrå och två på Nöjesmagasinet.. vad nu det är?

Jag är så fruktansvärt sugen på tacos. Undra om jag kan smöra in mig lite hos älskling så han fixar det åt mig. De som är lite värdelöst är att han också visst är sjuk. Men med tanke på att han blev sjuk före mig borde han va frisk snart, eller? >.<

förresten är ":O" min bästa smajlgubbe

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback