Tre år och en dag

Igår var det min och pojkens treårsdag. Tänk att vi umgåtts nästan varje dag i tre år. Lite lång tid ändå. Fast jag tyckte iof att tre månader var mycket i början.
Och nu ligger han som mest och sover i sängen, ungefär som varje kväll efter jobbet. Rätt lugnande att höra andetagen och när han alltid pratar i sömnen. De är de mest roliga, sedan kan man mobba han dagen efter om allt han sagt i sömnen å de vore apkul. Sålänge han inte uttropar "ååh agda f98" ;D

Well.. skola imorn, drygare än livet. Gör ju ändå inget annat än att sitta vid datorn och fördriva tiden. Äntligen snart helg, sedan Umeå utan internet :/ överleva? vettefan. 

Bajsa e skönt och snart kommer min kamera (: (: (:
och min familj e bäst i världen.
Fan vad jag hare bra!

Lilla liemannen e seriöst king!
http://slaiz.bilddagboken.se/p/myalbums.html


Kommentarer
Postat av: emmy

jag kommer att sakna dig när du är i umeå gullet!

2008-01-26 @ 08:45:26
Postat av: Kikki

jag kommer att sakna dig mer

2008-04-22 @ 00:53:44
URL: http://anencefali.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback