Talludden

Jag är lite frustrerad. Det här går inte. Jag klarar inte av att leva såhär. Nu måste jag göra något åt mitt hår. Det är så äckligt fult. Igår när jag fick massor av komplimanger av folk som sa att det var bland de snyggaste fick jag lite beslutsångest men nu har jag bestämt mig. Denna färg ska bort. Jag ska ha vanligt naturligt hår. Ingen krånglig färg eller något sånt utan bara vanligt hår.

Annars var det galet kul igår. Först var vi i Villis och kikade på drift och brunouten. Sedan Talludden med en massa folk och lärde känna massa nytt folk. Mycket trevligt. Första gången jag varit där och haft kul faktiskt. Något sämre är att jag har gått sönder mina skor så nu måste jag köpa nya. Har letat rätt länge efter några liknande men nu får jag leta mer.

Jobba snart? Hoppas det...
Tagga Sthlm.


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback