Chokladbit

Nu är jag nästan ensam. Mamma har åkt iväg för sommaren och älskling är bara hemma på helgerna.
Då är det bara jag och pappa kvar då och en massa städning.. Just för tillfället känns det skönt att vara själv. Funderar på att göra nudlar eller nåt som man inte gjort på urtider.
Önskar att datorn inte vore så seg så man orkar hålla på med bilder och kanske bygga något kul.

Men mest av allt önskar jag mig kläder till sommaren. Skulle vilja beställa massor av kläder men min otroligt dåliga ekonomi säger nej. Är så less på mina sjukt tråkiga kläder jag har nu och har hittat massa nytt.. Nån som är villig att betala? (:

Nudlar var det? Ja... Och en "se teve med"-vän vore inte helt fel heller...

image26image27

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback