Könsoperatoner och korv...

Hotellet ligger väldigt nära jobbet och rummet är rätt så stort. Men jag trivdes faktiskt bättre på det andra med fina utsikten och allt. Prisskillnaden var inte alls så stor men jag gillade inte att min dusch inte fungerade, låset till toaletten är trasig, täcken som man snarare bör kalla för en filt, utsikten och att det inte finns en lampa i taket, men värst av allt är att internet ingår inte i priset och det kostar 200 bath (ca 46 kr) för bara en och en halv timme. Dyrt tycker jag.
Annars är rummen stora och fina och sängen är faktiskt mjukare än den på det andra hotellet.

Något jag finner lite spännande var att vi bor på ett hotell som reserverat våning 7 och 8 till ett sjukhus i närheten som gör könsoperationer (mest bara killar då som vipps blivit tjejer). Jag åkte tidigare idag hiss med en kille(?) som jag alltid tyckt såg lite mysko ut, sedan när han tryckte på våning 8 så fick jag genast svar på min fråga.

Lite synd om Robin bara som tappade aptiten och inte klarade av att äta upp frukostkorven eftersom killarna(?) från våning 7 och 8 satt bakom honom. Korv och könsoperation… ja ni fattar poängen.

Annars har jobbet varit bra. Jag har fotat partyklänningar och lärt mig studiolampor. Det var inte alls på samma sätt som vi gjort på skolan.
Sedan var det tre modeller på casting som fotades lite snabbt för en hudprodukt. Så idag har jag lärt mig lite att modeller i verkligheten och modeller på bild är i princip två olika personer. Inte bara i retouching (som gör sjukt mycket) utan lite personlighet också. Alesandra var en skitcool och trevlig modell, men en annan 17 åring var mest bitching. Jag tyckte det var lite kul att hon hade sönder en av de dyra partyklänningarna so somebody have to pay… hehehe..

Nu ska jag snart äta grillspett. Yay!



bild på aleksandra från castingen.
romrawin är kunden som jag skickat designförslag på
proukten till som finns på bilddagboken.


.

Kommentarer
Postat av: Knix

Mjo precis.. hor av mig nar jag kommer till Bangkok ja, sa far vi se om/hur/var det passar!



Mmm, men det later som polisen ska ga in och forsoka fixa det nu snart! Vore bra de, sa kan jag boka flyg utan att behova riskera att inte kunna aka! :P Aja.. no problemo, i varsta fall far jag val aka buss! :S



Kram

2008-11-28 @ 06:51:50
URL: http://knixman.blogg.se/
Postat av: Knix

Mjo.. lite jobbigt att dom inte fixat det an, vill helst inte aka bat eller buss hela vagen! Hade tankt flyga till Bangkok den 7:e eller 8:e.. och sen flyger jag hem den 21:a! Dom lar ju hinna fixa det tills dess!



Kram

2008-11-29 @ 11:48:01
URL: http://knixman.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback