Liten som i stortå

Ben är lätt att bryta. Jag har själv aldrig brytit något ben i kroppen men vissa bryter fingrar, smalben, armar, nyckelben, revben... ja listan kan göras lång.

Men sedan finns det de som också tror (lägg märke till den kursiva texten) sig brytit ett ben. Sånna som bara faller ihop av smärta och tänker "Ja, nu jävlar är det dags att knacka på i himlens portar, för smärtan är olidlig". En av dem människorna heter Jens Ronnling. Han föll ihop och kände den tillfälligt kroniska värken (finns de sån? tillfällig kronisk värk...?) och ringde sjukstugan för att han hade helt bestämt brytigt sin stortå.

Väl på sjukhuset efter att de kollat på hans stackars tå och han säkerligen hade hunnit beklaga sig massor så fick han ett efterlängtat besked han väntat med oro och spänning. Han hade inte alls bytit sin lilla stortå och det var ingen fara med den, dock var den, eh ja... överansträngd. Överansträngd stortå, whaaaat?

Jag skrattade belåtet när jag fick höra det. Den vore en annan sak om man överansträngt en arm pga för mycket masturbation, men här snackar vi bokstavligen talat om en stortå. Vad är oddsen till att trötta ut en sådan? Jag tror jag måste kontakta en oddsuträknare.

För de som undrar mår Jens stortå bra nu.
Den ska bara vila lite extra så blir det strax helt återställd.

Btw, jag älskar personen i filmen.

0ab5c7b1de7f57a037b7ddfdc73be714

Kommentarer
Postat av: Helena

Men stackars Jens! ;P

2008-11-18 @ 00:20:47
URL: http://raggadollan.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback