Rss och Thailand

Seriöst, Rss måste vara en av ens bästaste vänner man kan ha. Nu har jag Rsslänkat min blogg på apberget och facebook, så jag behöver i princip bara uppdatera den här bloggen. Varför gör inte alla på apberget så? Istället för att skriva ett inlägg där varje gång man uppdaterar här, med länken hit. Krångel.

Hur som helst.

Nu åker jag snart. Har inte hunnit packa mycket alls, bara förberett lite. Blir nog inget sova alls inatt när det börjar närma sig och resväskorna ska vara packade. Jag är lite nervös. Kontraktet är påskrivet till praktikplatsen och allt är fixat. Men jag är ändå lite nervös. Kommer att sakna vännerna så himla mycket.

Kommer iaf att hålla bloggen uppdaterad, så glöm mig då för tusan inte.
Nu ska jag sluta lipa och dricka vatten istället.

Kommentarer
Postat av: Helena

Kommer sakna dig! Hoppas allt går super för dig där nere! :) Blir spännande att läsa bloggen! Vars ska du praktisera? :) Kram

2008-11-19 @ 22:52:58
URL: http://raggadollan.blogg.se/
Postat av: Sara

Kikki, förklara. Hur gör jag? :P

2008-11-19 @ 23:43:24
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback