Fem kroner per toabesök, tack!

Jag antar att du nångång varit så sjukt skitnödig att det känns som analen håller på att spricka och för att inte strö salt på såren, när du minst vill det. Kanske på väg till skolan då du sedan inser att du vägrar gå på offentliga toaletter och måste helt och enkelt ha känslan av att tarmen snart  brister ungefär hela dagen, eller i väntrummet till ett bankärende då du har kölapp 127 och inser bittert att det är 32 nummer kvar till din tur.


"Hej jag heter Joel och är i stort behov av en toalett"

Kommentarer
Postat av: Knix

Been there, done that! Faaast, jag har inget som helst emot offentliga toaletter i Sverige! :)

Tänk dig samma scenario, men istället för en ren och fräsch toalett i vårt moderna hemland, så har du bara skitiga "hål-i-marken-toaletter" på en tågstation i Makedonien. Oh, nämnde jag att toaletterna inte hade lås.. eller toapapper? ;)

2008-10-20 @ 17:04:01
URL: http://knixman.blogg.se/
Postat av: Knix

Yep.. totalt värdelös! Fast jag tyckte också Trailern såg lovande ut! :)

2008-10-22 @ 01:04:14
URL: http://knixman.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback