God damn it, det här såg förjävligt ut.

Jag sabbade min blogg totalt. Varför? Finns bara en anledning, antingen är jag dum i huvet eller så vill jag bara känna pressen att snabbt fixa en ny som ser bra ut. Oj, det var två anledningar och båda stämmer in rätt bra.
JA, jag ska fixa den så snabbt som möjligt. Eh.

Idag skulle jag gå till tandläkaren. Var totalt otagg eftersom jag helst ville fota Joel, men jag gick dit ändå. När jag väl var där så hade de tydligen förväxlat mig med någon annan på något stört sätt. Så nu måste jag vänta i sex veckor för en annan tid. Och för att strö lite salt på såret så fick jag en tid då jag egentligen ska vara i Umeå och praktisera, för att sedan åka vidare samma vecka utomlands. Så de vill tydligen att jag ska ta mer ledigt än vad jag redan ska ta och åka buss 44 mil bara för att gå till tandläkaren, för nej nej de hade inte alls någon tid då det passade mig. Tänk om de förväxlat mig då också? DOH!

Jag ska bli bättre på det här med att uppdatera bloggen och göra den snyggare.

Kommentarer
Postat av: emmy

vill du aldrig hjälpa mig med min blogg? :(

2008-10-10 @ 11:20:32

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback