Halka på halken med fyra däck och en plåtburk

Damn, vad jag är dålig på att uppdatera bloggen och damn vad jag klagar på det varje inlägg jag skriver. Damn igen på att jag hela tiden skriver att det ska bli förbättring på uppdateringen men damn vad det aldrig händer. Så, jag gör det ännu en gång. Klagar och säger att jag ska uppdatera mera. Nog pratat om det.

Idag var jag på halkbanan och halkade runt. Det var superkul men mindre än vad jag förväntat. Är ju mer van med grabbarna som halkar runt på isbanan och tycker det är kul med adrenalin som rusar. Det tycker jag med är kul, faktiskt, även fast jag är tjej. Vi fick även testa sitta i en vältandes bil och äta lunch, dock inte samtidigt. Jag åt laxspett.

Sedan var vi i Umeå och tränade stadskörning, vilket jag insåg att jag gillar väldigt mycket. Mer action och fart, liv och rörelse. Minns för ett år sedan då man vandrade omkring där och såg körskolebilarna och tänkte "Fan, vilken tur att man inte behöver gå trafikskola i Umeå för det skulle jag aldrig klara" och nu kan jag knappt vänta på att få åka tillbaka dit.

Körde tillbaks till Lycksele, köpte en burgare av turken som verkar ragga på mig varje gång jag går dit, åt burgaren och gick sedan promenad med Hanna. Nu är det snart sovadags, riskutbildning imorgon och hemfärd.

"Vet du när jag skulle vilja se Britney Spears naken?
Jo, när hon är rakad" - Joakim Karlsson
h e h e h e . . .


Så illa kan det går om man inte anpassar hastigheten...

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback