Körkort och fiskning

I måndags kirrade jag uppskrivningen. I tisdags kirrade jag uppkörningen, så nu har jag äntligen kortet. Då var de väl dags att lägga alla pengar på soppa och leva fattig resten av livet antar jag. Annars har skolan börjat precis som vanligt och jag har hängt med Hampus the Hulk på kvällarna. Idag var vi ute och körde och letade fina ställen i storaste Storuman. Vi hamnade vid hängbron och tyckte att de var tokfint och jättebra väder. Då bestämde vi oss för att hämta upp Vincent och några fiskeredsak. Hipp som happ satt vi där ute och tittade på solnedgången medan jag försökte lära mig att både fiska och kasta macka.


Hampus the Hulk in fiskeaction


fin solnedgång och allt...


så fin att till och med grabbarna blev upphetsade...


de passade på att testa lite nya grejer


fast Hampus the Hulk hade hunnit bli lite rostig med tiden...

Kommentarer
Postat av: mårten

hihi stygga pojkar

2009-04-24 @ 09:32:41

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback