Lottning av vänner

Hej hallå!
Mitt namn är, som de flesta vet, Christina aka Gud och den-du-älskar-mest-men-vet-inte-om-det-ännu.
Jag har fått den brillianta idén att åka till Peace & Love festivalen i Borlänge i sommar, den 22a juni - 27e och söker nu någon snäll och rar människa som vill följa med. Varför just den? Jo, det är inte så dyrt, bra band, några jag känner ska dit, vill göra något med livet osv..

Mina krav på dig är:
- Du ska vara mellan 18 - 25 år.
- Du ska ha en vettig inställning till festivaler
- Din främsta fokus ska inte vara att supa, knulla och åka hiss
- Du ska helst se bra ut
- Om du är av det manliga könet uppskattas det om du skriver ned könstrl på ansökningsbrevet
- Du ska tycka att "How I met your mother" är en super rolig serie
- Du ska vara social och lätt att lära känna

Om du uppnår kraven kan du skicka ett ansökningsbrev till mig på apberget eller till min emailadress: [email protected]
Har du mitt mobilnummer kan du skicka ett sms för snabbare svar.

Eftersom jag är rätt säker på att min inbox kommer att vara överfull med ansökningar så ansvarar jag inte för uteblivet ansökningsbrev. Urvalet kommer att ske efter hur ditt ansökningsbrev ser ut, och blir det alldeles för svårt att bestämma kommer en utlottning att avgöra saken.
Skicka gärna med bild och mycket personlig information, dina pinsammaste minnen osv...

Ansökningen skall vara inne innan den 5e juni 2009.

OBS! Max 10 sidor i A4 format.

Klara, färdiga, GÅ!
Lycka till!

För mer info om P&L, besök: http://www.peaceandlove.nu/

Kommentarer
Postat av: Eremit

Kuggfråga.

Om ens främsta fokus inte ska vara supa, knulla och åka hiss, varför ska du veta könstrl? ;P

2009-04-11 @ 15:35:00
Postat av: Kikki

Hehe i know.. jag är dubbelmoral

2009-04-11 @ 15:52:42
URL: http://anencefali.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var 18 för 25 år sen så siffrorna stämmer, de ska bli kul!

2009-04-11 @ 17:33:15

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback