doubling effect

I skrivandes stund sitter båda mina favoritkillar på ett plan högt uppe i luften medan jag ligger hemma och lyssnar på tystheten och bilarna som susar förbi utanför. Pappa är på väg till Thailand i några månader och pojken flyger mot Stockholm. Kvar är lilla jag i en stor säng med för många kuddar i ett tomt hus och tröstäter laxpasta.

Julen kryper närmare och vi har som vanligt inte julpyntat ännu. Jag funderar starkt på att byta gardiner i köket och sätta upp ljusstaken. Kanske flytta tomtarna som stått gömda på hyllan hela sommaren till bordet brevid. Det är ett avstånd på ca 30 cm så här kan man kalla sig slö julpyntare. I och för sig så beräknas jag ner till Stockholm på söndag över jul och nyår så hur mycket julmys det är i huset har ingen större betydelse.

Nej. Upp med hakan Christina.
Om fyra dagar får man kramas med söter igen.


Kommentarer
Postat av: arf

hej ch jag blir alldeles yr i huvudet av att titta pa den dar bilden, det bara snurrar. kanske gar den anvanda i hypnossyfte. kanske sakrast du tar patent pa den i det snaraste.

2009-12-09 @ 09:02:32

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback