Frusen flicka hjärta varm oboy

Igår låg jag i sängen och smekte på min laptop ungefär HELA dagen!! Sedan helt plötsligt blev jag uttråkad. MYCKET uttråkad. Det kom bara som hastigast. Fast alla i Storuman verkar vara mest laaame i världen så jag gav upp och gick på ett party i underbara Stensele istället. Det var kul. Alla var trevliga.

Det som var mindre roligt var att jag hade glömt (-läs tappat bort) mina nycklar och jag hade inte hjärta att väcka pappa kl 6 på morgonen så jag gick heela vägen till Storuman. Varför sa ingen att det var -25 grader ute??
Och när jag väl var framme så kom Elin och Jimmy med en bil och nycklar. Kändes inte värt att förfrysa sig och riskera hjärnhinneinflammation, för inte är jag väl så smart och tar på mig mössa inte..

Nä från och med nu ska jag vara extra rädd om mina nycklar..
Goood daaamnit jag fryser fortfarande.

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback