Nu lever jag igen

Har varit borta från mänskligt (även omänskligt) umgänge på sistone. Täcket och sängen har varit bästa vännen de senaste dagarna och försökt att bota mig från äcklig feber, flott hår och hosta. Håret fixade duschen och febern fixade förmodligen alvedonen. Nu är jag frisk och uttråkad. Har suttit de senaste timmarna med att airbrusha en hel bild som jag tycker blev helt okej. Nu är frågan.. vad ska man hitta på? "Städa", hade mor eller far sagt, men man kan aldrig ha så tråkigt så att man städar. För städa är tråkigheternas konung och din vill man icket hälsa på.

Film kanske? Njea, jag såg film igår, iförrgår och i förrförrgår. Även i förrförrgårsgår om jag inte minns fel. Nej, maten kallnar och jag ska ta på mig kläder för utgång.
Hare gott!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Cool blogg =)

2009-02-18 @ 19:23:28
URL: http://kkarolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

hahah jag kom på (eller jag läste om dig xD) men alla fall.. jag kom på att vi har samma favorit serier xD onödig info = check..

2009-02-20 @ 21:30:24
URL: http://soundofnothing.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback