Min dag med Hampus

Idag vaknade jag lagom tidigt till jobbet. Jobbade. Efter jobbet umgicks jag med Hampus i vanlig ordning. Jag älskar att han är min vän. Vi har alltid så kul tillsammans. Idag körde vi runt och tittade på himlen från olika ställen i stora Storuman. Vi faschinerades över de olika färgerna och hur molnen omformade sig efter varje regnskur. När vi sedan fick syn på regnbågen ville båda fälla en tår över dess vackra färger. Jag är så lycklig. Har alltid velat ha en gaykompis. Dock är jag rätt säker på Hampus läggning, vilket är straight, men man kan alltid drömma.

Och på tal om annat såg jag bio igår, Ice Age 3.
Bästa citatet i filmen:

Djur nr 1: Vad är det som låter?
Djur nr 2: Det är blåsten som talar
Djur nr 1: Men vad säger den då?
Djur nr 2: Jag vet inte, jag är inte blåst.

Låter som något Hampus skulle säga i verkliga livet. Han och ordvitsar är ett faktum.

Kommentarer
Postat av: Emelie

PUSS, PUSS, PUSS <3

2009-07-21 @ 12:20:24
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback