Nitton år, tuuut tuuut.

Jag har visst haft lite svårt att sova de senaste nätterna och förvånade mig själv genom att somna kl 1 denna natt. Visserligen vaknade jag kl 06.30 så det blev ändå inte tillräckligt många timmar, men att man sov under natten var rätt ovanligt.

På tal om annat så var det happy birthday to me i lördags. Det är rätt trist att fylla år på midsommar då alla är askalas i Pauträsk och jag är tråkigaste människan i världen som stannar hemma. Jag menar, varför ska man göra nåt kul den enda helgen man är ledig i sommar, då det är midsommar och man dessutom fyller år? Jag tyckte det var skönt att ta det lugnt, dessutom jobbade alla jag helst ville vara med och som det känns nu vill jag inte hänga med massa randoms och låtsasskratta.

Men lördagen var iaf trevlig då jag och Hampus köpte lite grillat, vandrade hem till hans pappa och insåg bittert att han inte ens ägde en grill. Stefan, Hampes pappa, var så jätte trevlig och cyklade till nån granne och frågade om vi fick låna deras. Självklart gick det bra och grillpartyt var på gång. Sedan dukade vi upp fint på gräsmattan och hade en liten picknick med bara jag och Hampus, det var mysigt. Annars hände väl inte särskilt mycket. Lugnt och skönt tycker jag. Inte direkt att det blir så mycket ståhej när man bara fyller 19 så jag är nöjd.

Förresten, är det nån som är grym på externa hårddiskar kan den ju höjta till.

Ha det bra alla karamellkamrater

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis i efterskott :)

2009-06-22 @ 12:37:18
URL: http://louiseerlandsson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback