Rullar och snurrar

Nu är studenten tagen och jobbet börjar imorgon kl 13.00
Jag hade en fruktansvärt trevlig studentkväll med massa trevliga människor och önskar att folk snart kan lägga upp lite bilder så man får se vad fan man egentligen sysslade med, om man nu vill se det?
Antar att det är nu livet börjar och jag vill satsa på att göra nåt kul i år, nu medan man kan menar jag. Man är ju bara ung och dum en gång, för sedan blir man ju gammal och dum och det kanske är värre?

Och åter igen säger
jag att jag ska uppdatera min blogg lite oftare, men just då jag började med det så hände en tråkig sak, så jag blev rätt tom, och är fortfarande väldigt tom. Full rulle helst hela tiden så man slipper fundera massa. Så jag har bara haft mindre lust att skriva om skojiga saker på bloggen, det känns lite fel. Ledsen om jag uppfattas tråkig och obrydd, men så är inte fallet. Vimsig och förvirrad kanske, eftersom jag knappt kan skriva så folk förstår och låter som 12 år igen.

Förresten fyller jag år på lördag. För de som tänkt köpa en liten present till mig så har jag min önskelista här nedan, följer man inte den kan man lika gärna skita i att köpa något, men jag har inte så stora krav.

- Australienresa
- Stor kista fylld med pengar
- Liten kista fylld med pengar
- Mustang (bilen alltså, är inte redo för något levande djur ännu)
- Extern hårddisk på några hundra gb, snabb ska den också vara.
- Parfym som dessutom ska lukta gott
- Ny mobiltelefon
- Kläder såklart
- Resa någon annanstans än Australien
- Lägenhet med gratis hyra i minst ett år
- Ny tandborste (lyxigare modellen)
- Mitt rum städat
- Helkropps massage av någon snygg kille, minst 1 timme
- Obegränsat med pengar på telefonen
- Någon mirakelkur så jag slipper myggbett under hela sommaren
- Vara ledig på Storumandagarna

Välj något av alternativen, men helst allihop.

Kommentarer
Postat av: Emmypemmy

hade jag haft pengar så hade jag fixat allt det där till dig, jag lovar! <3

2009-06-16 @ 13:07:12

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback