Rädda ditt äktenskap med kinesisk toa

Idag blev jag färdig med ett skolarbete lite snabbare är planerat. Det betyder valfri tid till annat och för mig denna gång blev det att kolla igenom skoldatorn och skratta åt gamla arbeten. 

Bjuder på ett mycket oseriöst arbete som gjordes i ettan. Vi skulle välja ut en äkta artikel och illustrera en bild till den, sedan trycka på en tshirt. Jag minns inte vad jag tänkte eller varför jag var så oseriös (eller var jag det?). Hur som helst, ha överseende över min konstiga humor.

"Kinesisk toa kan rädda äktenskap.
Plats för intima samtal.
LONDON. Nu kan par lösa sina problem – på toaletten. TwoDaLoo är en tandemtoalett där båda kan lätta på trycket samtidigt. Den kinesiska uppfinningen är även miljöanpassad för det krävs bara en spolning för båda toalettskålarna, skriver London Metro. Tanken är att par ska prata om sina problem på toa och sedan spola bort all ilska med skiten. Tandemtoaletterna kostar 8 600 kronor och kan än så länge bara beställas i tolvpack."





Kommentarer
Postat av: Knix

Hahahahaha

2009-03-27 @ 13:14:01
URL: http://knixman.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, din menyrad till vänster? varför står den stilla? det sista man ser från "Arkiv" är "December 2008" sen tar det stopp, går inte att bläddra ner..

2009-04-02 @ 00:12:22
Postat av: Kikki

Kära Anonym!

Den SKA stå stilla. Testa minska upplösningen lite på din skärm och skaffa glassögon istället (: har man det inte som jag har, har man det fel ^^ eller nåt.....

2009-04-02 @ 23:34:35
URL: http://anencefali.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback