Dagens outfit

Nu förtiden är det rätt modernt att visa upp dagens outfit i många bloggar. Och tydligen är en hel del av de bloggarna väldgt populära och fråga mig inte varför. Min åsikt är mest att om man vill se vad folk har på sig kan man lika gärna lyfta röven och gå ut en sväng på stan. Är inte det bätre? Då får man till och med se kläderna in action.

Men eftersom jag tillhör kategorin "uppmärksamhetstorskarna" så tänkte jag med försöka lägga upp min outfit, för just denna kväll och hoppas på att statistikstrecket exploderar över 10.000 unika besökare.

Vi hade en brännbollsturnerning och jag var en av domarna, vilket betydde att jag skulle stå ute i regnet helt stilla och räkna poäng. Eftersom jag inte vill förfrysa mina stackars kroppsdelar drog jag på mig allt jag hittade, och matchade med andra saker, som jag också hittade. Det resulterade såhär:





























De exlusiva byxorna är från Team Sportia 199 kr (lånade från Emmas golv), kofta från Åhlens 349 kr, skorna från Din Sko 499 kr matchade perfekt med solglasögorna från Ginatricot 60 kr (hyrda utav Emelies handväska), yttre dagkedströja från Only 299 kr (fanns i Emmas klädhög), inre svart tröja från okänt ställe med okänt pris (lånade av Wimpans tvätthög), scarfen är från någon turkisk marknad och även mössan är från Emmas tvätthög. Notera att jag har mina egna jeans under de grå byxorna.

Jag är rätt nöjd med dagen outfit och kände mig extra snygg. Gillar du min stil? Tveka inte att fråga om klädråd, jag lovar att hjälpa dig. Som ni ser så är klädmatchning min grej ;)

Kommentarer
Postat av: Knix

MEN DU!! Värsta snygga juh! :O Inte visste jag att du hade blivit värsta grymma trendsettern! Snart kommer alla gå runt och se ut precis så där.. Men jag ska komma ihåg att du var först (om man bortser ifrån alla uteliggare) med den stilen!



Keep up the good work! :D

2009-05-06 @ 00:06:24
URL: http://knixman.blogg.se/
Postat av: ev

Hmm, väldigt lik Emmys^^

2009-05-06 @ 22:04:42

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback