Hemma bra med borta bäst?

Kikki är on the road igen, iaf Storumans väg. Stockholmsresan tog tyvärr slut. Ville aldrig riktigt tillbaka, och då vi väl var tillbaka hemma ville jag mest bara till Stockholm igen. Veckan var för övrigt hemskt kul. Bilder och sånt hittas på http://anencefali.bilddagboken.se, för de som är intresserade. Har inte hunnit lägga upp alla ännu eftersom jag är en långsam människa, men åtminstone måndagen är fullbordad.

Jag och Emelie har nästan jobbigt många gånger blivit påpekta om hur lika vi är de senaste dagarna. Många nya människor vi träffar tror att vi är släkt på något vis, oftast systrar. Jag gillade killen från Gröna Lund som sa något i stilen
"Är ni två systrar eller? Om inte så måste ni vara samer för ni är jävligt lika"
Vad vi vet är vi varken systrar eller samer.

En gång skrev Emelie med någon på min msn (som för övrigt är rätt het) som vägrade tro att det var Emelie och inte jag som skrev, eftersom vi tydligen skriver rätt lika också... Efter några desperata försök att starta camen (bara för att bevisa sanningen) som för tillfället inte ville fungera tog vi till nödlösning, fotade oss båda i camen och skickade bilden. Båda blev lite lättade och gav varandra blickarna "Nu kan han inte vara så korkad att han inte tror oss", men tydligen kunde han. Emelie fick lagomt stort utbrott då han skrev som svar något i stilen "Den där bilden har du bara photoshoppat, den andra har bara pluffsiga kinder, ni har samma hår osv..."

Jag vet inte om jag gillar att vi är lika? Men hon är ju faktiskt rätt snygg.
Jag hittade bilden som skickades till den heta killen undangömd någonstans på denna dator.
Såhär ser den ut:


Jag och syrran på en och samma bild...?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså Kikki! Hur fan kan folk tycka att vi är lika egentligen? Så lik är vi väl inte`?

2009-05-21 @ 18:55:58
URL: http://iceonthelake.blogg.se/
Postat av: malin

hej, är bara nyfiken på varför din blogg heter anencefali?

2009-06-04 @ 20:16:00
URL: http://mollamalina.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback