Hipp hipp vad roligt

Ikväll var det valsträning inför balen. Trodde aldrig jag skulle fixa det först men sedan visade sig att man var en naturbegåvning. Visserligen är det bara 3 enkla steg att komma ihåg men jag anser mig ändå som duktig. Finns ju alltid någon stackars jävel som failar.

För övrigt såg jag några avsnitt av Hipp Hipp med en vän ikväll. Sist jag såg det var på hela bussresan från Polen och det är lika kul varje gång. Min humor på hög nivå. En scen jag speciellt gillar är flygkapningsscenen. Den är så klockren och gillar du inte den är du helt klart en av de i kategorin tråkig.


Enjoy!

För övrigt så har jag blivit sjukt förkyld och kämpar med att kunna prata. Taggar till Stockholm och gör allt jag kan för att bli frisk innan söndag då vi åker ner. Men tydligen så hjälper det inte så mycket av att promenera i regn och dansa "bli-frisk-på-tre-minuters" dansen.

Nu kryper jag under täcket och hoppas på att valsmovesen håller i sig tills balen.

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback