Med ifyllt rubriksfält

Idag har det varit en mindre händelserik dag, som om alla andra dagar vore mer händelserik. Patrick är nere i hufvudstaden och jag har roat mig med att diska och tvätta kläder. Det bästa var nog att jag fick testa det nya diskmedlet jag här om dagen köpte. Hade jag haft tid att recensera den hade jag gjort det, men kort och snabbt: Den skummar precis lika mycket och russinfingrar är även här ett faktum i jämförelse med den gamla old school Yesprodukten. Dock ser den trevligare ut att ha på diskbänken, men om det är värt att betala två kronor extra för är en smakfråga.



Nog pratat om diskmedel.
Morgondagen ser ljus ut med arbete och tak över huvudet. Patrick kommer hem också. Jag har hunnit sakna honom en hel del. Bara han som kan snubbla liggandes.

Nu avrundar jag detta inlägg med en dålig avrundningsreplik.

Stay tuned, more to come!
Hej hopp med ballongkropp.

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback