Hjärna bortsprungen!

Ibland funderar jag lite på var min hjärna håller hus. Det kanske är dags att börja leta reda på det snart? Satt och läste igenom nästan alla mina gamla inlägg sedan 2007 och började fråga mig själv om min utveckling går åt samma håll som politikernas... dvs baklänges? Jag skrev bättre förr. Hade mycket mer fantasi och bättre ordval. Min far säger att jag blivit förslappad och inspirationslös och jag börjar tro att hans påstående är sant. Visserligen så vet väl alla om att bloggvärlden är en av de enda världarna där kvantitet går före kvalitet.

Vad tycker ni är bäst? Uppdatera sällan men med något vettigt, eller uppdatera ofta med något... ovettigt?

Mitt ordförråd är looong gone.
Nu är det dags att börja läsa böcker igen och få hjärnkontoret att komma igång.
Som förr ska Wikipedia, Aftonbladet och Google stå mig närmast, från och med nu.

Nu tar vi oss i kragen pojkflickor och går in i nya banor.
Jag vill inte vara trög längre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera lagom ofta och låt något vettigt vara kärnan i bloggen och fyll sen ut med lite ditten å datten, men den RÖDA TRÅDEN ska dock finnas där som visar vem du är.

2009-09-10 @ 15:50:24
Postat av: emmy

Jag tycker att du ska uppdatera oftare, så jag får läsa lite vad du håller på med när jag inte är med ;D Saknar dig bejb!

2009-09-10 @ 22:57:34

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback