Apelsin eller morot?


Som sagt har mitt hår varit knepiga färger de senaste dagarna. Bestämde mig för att börja projekt hårfärgning och började med en stark avfärgning vilket resulterade som bilden nedan. Sedan en askblond hårfärg som jag just nu har i håret och innan nästa steg tas ska det få vila lite. Minns för några år sedan då det ständigt var en ny hårfärg på gång och oj vad slitet håret blev. Men nu känns det ovanligt fräscht :)



Har tyvärr ingen bra bild på den nuvariga hårfärgen, men man kan säga att den är ljusbrun :)
Än så länge är jag nöjd.

Eftersom det ser ut att bli mycket ledig tid ett tag framöver funderar jag på att köpa lite virke och bygga lite.
Har ju både symaskin och hammare, och nånting måste man ju sysselsätta sig med.
Tänkte möjligtvis göra ett provisoriskt "kattlådehus". Kanske något i likhet med denna som ser helt okej ut: >länk<
Funkar en stund, medan man bor hemma i alla fall.
Nästa sak i köplistan är en peewee, och det ska nog inte vara några problem alls att få kissarna att göra sina behov i den eftersom de är uppfödda med sådan :) skönt att slippa sanden iaf.

Gårkvällen blev förresten helt okej. Min man är och handlar mat till magen och jag är slö fortfarande, men lite städning har man allt hunnit med.

Söndagsfilm och popcorn snart :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Den färgen har vissa likheter med min färg förra sommaren :P jordgubbsblond har jag lärt mig att det heter, låter mkt finare ^

2010-04-25 @ 18:27:39
URL: http://louiseerlandsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltsa VAD E DETTA???

2010-04-26 @ 20:38:58

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback