Ny bloggdesign

Sådärja, nu kan du plocka upp hakan igen efter att du tappade den vid entrén till bloggen. Ja, knasigt va? Christina har uppdaterat bloggen OCH bytt bloggdesign på en och samma gång. Nu är det dags att rivstarta det nya året lite i efterhand och blogguppdateringar bör ske oftare än en gång i månaden. Om bloggen ser lite knepig ut så kommentera gärna och berätta vad som står på tok. Här är min printscreen och jag hoppas eran ser likadan ut. Tips, tryck på bilden för... ja, större bild:


För att hålla er uppdaterat gör jag en liten snabb lista med all information mina stalkers behöver för att inte känna sig alldeles för oinformerade och misslyckade.

- mitt hår är numera mörkbrunt igen.
- arbetslöshet är kanske det tråkigaste jag vet.
- patrick är fortfarande den finaste killen.
- jag har börjat spika framtidsplanerna och planerar som en tok.
- jag och p har varit i hans hem i sthlm en hel del sedan i somras.
- kl 16.00 ska jag göra nyttiga pannkakor åt mig och p.
- mor och far är fortfarande i thailand
- nya hårprodukter är inköpta
- jag är fortfarande awesome!

Nu blir det duschen och sedan försöka hämta posten som vart lagrad i postkontoret.
Undra när de har lunchstängt? Hmm...


Över and Ut.



Kommentarer
Postat av: LoSt-In-SpAcE

fan va grym din blogg blev :)

2010-01-18 @ 12:54:09
Postat av: Emelie

Åh vad vinter fin din blogg blev sötgrisen!!!

2010-01-19 @ 08:22:34
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback