LagomT, stavas utan T.

En bra blogg anser jag vara en lagom blandning mellan bild och text. För mycket bild kan vara rätt tråkigt, och för mycket text kan också vara rätt tråkigt, bortsett från en, JoelsUnderbara.Blogg.se Den bloggen är den enda jag följer utan att känna personen i fråga. Han är ett bra exemplar på en kille med humor som vågar säga precis vad han tycker och tänker. Hans text är tillräckligt bra för att vara utan bilder, så han kan vi säga är ett unikt fall av mitt annars "bra blogg"-tyckande.

Så tittar vi på min blogg, där det består av mycket text och lite bilder. Trots mitt stora intresse till bild så dominerar texten här. Ändring på det gott folk. Jag ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder.
En bild säger mer än tusen ord, och här har jag av någon anledning valt att berätta de tusen orden bokstavligen i ord. Dumt av mig.

Japp, det var allt för idag. Nu blir det film.

Hmm en sak till.. måste ju lägga upp en bild också såklart.
Här är Pruttrix i sina glada dar.



Kommentarer
Postat av: linda

jag gillar din blogg.. :) Den är varken tråkig eller för mkt eller va man ska nu kalla det ;D

2010-06-29 @ 23:12:31
URL: http://mrssunshiine.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback