Wie

Jag känner mig piggare än på flera månader och orkar så himla mycket mer nu än på länge.
Det är superkul, men då smyger sig rastlösheten fram ibland eftersom det inte finns något att göra i det här stället. Ska bli skönt att flytta i augusti, och kul att Hampe också flyttar, till samma stad. Wie.

Kameraköp på g. Canon D7 eller Nikon D300s?
Skillnaden är egentligen noll, men beslutsångesten ändå på topp. Wie.

Ikväll blir det bastu och film med grabbsen, men först, en joggingtur. Wie.

Köpte ett katträd till kissarna och undrar hur länge det kommer hålla. Det står redan snett efter en vecka.
Galningar de är till kissar. Jag älskar bengaler och skulle aldrig kunna ha någon annan kattras. Wie.

Men en liten fråga bara...
var tusan är sommaren???

Kommentarer
Postat av: L

D300s! Den satsar jag på, om bara mina skattepengar ville dyka upp :/

2010-06-15 @ 21:10:42
URL: http://louiseerlandsson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback