Stockholmia

Jag och min vän Emelie åkte till huvudstaden i några dagar för att kika runt lite inför framtiden. Tänkte slänga upp några bilder på vad vi gjort eftersom det går så himla mycket snabbare än att skriva och jag har bråttom. Ikväll blir det ugnstekt lax med ugnstekta morötter, potatis, lök och massa gosaker i folie.



Enskede gård.


Make up Institute.
En dag på sminkskolan omringades med massa duktiga sminkörer och hårstylister. Dessutom var det tävling också med temat "dramatic-make up". Jätteduktiga var dem efter att bara gått där i 8 veckor.



Make Up Institute.
Varför blev inte jag född med sådär superlångt superfint hår?



Kycklingsallad till middag. Dock petade jag bort bönorna som någon viss person insisterade att ha i för "mättnadens skull", jag blev mätt ändå, kan jag lova.



Kollade på lägenhet i Söder (Medborgarplatsen).
Lite för centralt kanske? Ändå mysigt :) Får se vad som händer.



Nej nu blir det lax, och kissarna får bara smaka lite denna gång :)




Kommentarer
Postat av: Pappa

Laxen bor ligga lagom saltad over natten och foljande dag, ta sen fram den kanske 2 timmar innan du lagger den i folie tillsammans med godsakerna. lite smor och aningen gradde bor det ocksa vara och sen massor med purjolok. Men smaken ar ju olika kanske ditt satt blir godare.Men citronpeppar och andra tokiga orter ska du akta dej for, men gillar du dill sa lagg i nagra farska kvistar.

2010-03-03 @ 18:25:46
Postat av: EMelie

ÅÅH! gott med lax. Jag åt lax salad idag!!! (med bönor) hehe.

2010-03-05 @ 20:44:09
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback