Byter skepnad på bloggen

När man surfade in på min blogg tidigare påmindes man om den kalla vintern, och klumpiga vinterjackan, dessutom kommer man också ihåg att hur längesedan det var jag ändrade bloggdesign. Well, svaret till det är att jag helt enkelt har annat för mig än att sitta inomhus hela dagarna och pilla på bloggen. Men nu har jag haft feber i ett halvår (läs sju dagar), och utomhusaktiviteterna lockar inte lika starkt. Därför tog jag mig tid till att göra en ny, lite mindre vintrig design.

Ser det konstigt ut? Byt till Firefox ofc. Ser det konstigt ut trots Firefox? Synd.

Nu blev jag trött.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag kör Chrome. Ser helt ok ut.

Riktigt behaglig bg-färg.

2010-05-16 @ 17:06:06
URL: http://hungerdepartementet.wordpress.com
Postat av: Emelie

fint kikki :)

2010-05-20 @ 10:29:04
Postat av: Linn From

sv: Hej du! Jo jag jobbar fortfarande, fast supandet hinner man med på ett hörn de också. Hur är allt med dig?

2010-05-22 @ 10:47:00
URL: http://linnfrom.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback