Inte illa, Gunilla... eller var det Johan?

Nu har jag fått in en hel del ansökningar till min annons om Peace & Love i sommar men hoppas på att få flera. Annonsen kan läsas HÄR HÄR och HÄR!!! Vissa var rätt roliga så valet kommer att bli svårt. Det fanns en speciell ansökan som föll mig i smaken. Johan fifflade ihop ett eget ansökningspapper. Jag fann det rätt roande så han ligger lite plus i kanten just nu.
Såhär såg det ut, och lägg märke till den underbara bilden (:



Antingen är han de jag strävar efter med tanke på att han uppfyller de krav jag ställde, eller så lever han i förnekelse...

Kommentarer
Postat av: mikaela

kul ansökan!

2009-05-16 @ 18:06:00
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback