Det här med livet..

Tråkigt inlägg, mest bara för att skriva av sig lite...

Här sitter jag och funderar på livets gåtor och livsfrågor.
Har blivit lite stammis på arbetsförmedlingens hemsida på sistone och kollar på bostad i hela Sverige.
Först och främst vill jag flytta härifrån, gärna så snabbt som möjligt. Är ingen äkta Storumanbo har jag kommit fram till, för rätt längesedan.

Helst vill jag dra till en stad, men eftersom mitt största handikapp är att jag inte klarar av att vara ensam på nåt sätt så vill jag helst ha med mig någon. Någon att komma hem till, eller någon som bara är mitt säkra kort.

Jag önskar att jag hade någon med samma vision som mig själv och är utan begränsningar eller spärrar. Dessutom är bostad så sjukt svårt att hitta, och jobb. God damnit!

Får påbörja en kontaktannons snart kanske och fråga om någon lika störd som jag vill flytta nånstans. Utveckla livet och bli något, istället för att sitta i Storuman och hoppas på ett jobb på någon mack eller nåt. Helst ska du vara snygg också. Känner du dig träffad? Ring!

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Bekvämlighetsknappen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback